Contact
Contact
Informatie
- Zicht 68
- 3781 CE Voorthuizen
- The Netherlands
- KvK-nummer: 86140256
- BTW nummer: NL863875002B01
Waar wil je
meer informatie over?
Bezorging
Mijn pakket is verzonden, maar ik heb nog niets ontvangen?
Wanneer je pakket is verzonden ontvang je van ons een mail met daarin je track en trace code. Hiermee kun je je bestelling volgen en zien wanneer deze afgeleverd gaat worden. Wij werken samen met PostNL en normaal gesproken worden de pakketten de eerstvolgende werkdag afgeleverd. Het kan voorkomen dat er vertraging ontstaat vanuit PostNL. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Mocht je toch nog een vraag hebben over je levering, neem dan contact met ons op door het invullen van onderstaand contactformulier of via whatsapp.
Ik heb producten besteld. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 23:00 uur worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen geplaatst op zaterdag of zondag voor 18:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
De bezorging van je pakket wordt door PostNL gedaan. Bestellingen worden door PostNL geleverd van maandag t/m zaterdag. Wanneer je van ons een track en trace code ontvangt kun je er zeker van zijn dat je pakket is aangeboden bij PostNL. Het komt helaas soms voor dat je zending vertraging oploopt bij PostNL. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Wat is de status van mijn bestelling
Wanneer je order is verzonden ontvang je van ons een track en trace code per e-mail. Na het ontvangen van de track en trace code kan het tot 00:30 / 01:00 uur duren voordat je je pakket kunt volgen. Pakketten besteld op werkdagen voor 23:00 uur en pakketten besteld op zaterdag of zondag voor 18:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen per e-mail?
Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je automatisch van ons een orderbevestiging. Het kan voorkomen dat deze mail in je spam box terecht is gekomen. Ons advies is dan ook om je spam box te checken. Kun je hem niet vinden en twijfel je eraan of je order goed is doorgekomen, neem dan even contact met ons op via het contactformulier of per whatsapp.
Klachten
Een klacht hebben is nooit leuk. Ben je, op welke manier dan ook, niet tevreden over een product of dienst dan horen wij dat graag. Wij streven er naar om binnen 5 werkdagen antwoord te geven.
Productinformatie
Van welk product zou je graag meer informatie willen ontvangen?
Retourneren
Retourprocedure
Ongeopende producten kun je binnen 14 dagen retourneren. Wanneer je een product wilt retourneren vragen wij je om ons dit vooraf per mail te laten weten zodat wij op de hoogte zijn van je retournering.
- Geef je retournering door middels dit contactformulier. Vermeld hierop je ordernummer en welke producten je retour wilt sturen. Vergeet niet een briefje in de doos toe te voegen met je naam en ordernummer zodat wij je retour kunnen verwerken.
- Stuur je producten ongeopend en onbeschadigd, bij voorkeur in de originele doos, naar:
Fulfilment service PUPS
Mijkenbroek 48
4824 AC Breda
Retouren dienen ons franco te bereiken. Ongefrankeerde pakketten worden door ons helaas niet aangenomen en zullen retour afzender worden gestuurd. De verzendkosten voor het retour sturen van producten zijn voor rekening van de klant.
Bewaar altijd je track en tracecode als bewijs van verzending.
Mag ik een geopend product retour sturen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om geopende potten retour te sturen. Al onze potten zijn voorzien van een seal om de kwaliteit en hygiëne maatregelen te waarborgen. Wanneer de seal ontbreekt kunnen wij je retour dan ook niet accepteren.
Kan ik een voedingsschema retourneren?
Digitaal verzonden documenten kunnen niet retour gezonden worden.
Ik heb producten retour gestuurd, maar nog geen geld ontvangen. Wat nu?
Wanneer je de retourprocedure hebt gevolgd duurt het maximaal 10 werkdagen voordat wij je retour verwerkt hebben. Heb je na 10 werkdagen het retourbedrag nog niet ontvangen dan adviseren wij je om contact met ons op te nemen, wellicht is er toch iets niet goed gegaan bij de retournering van je pakket.
Kartel Coins Spaarprogramma
Ik heb een bestelling geplaats, maar er zijn geen Kartel Coins bijgeschreven. Wat nu?
Wellicht is er iets misgegaan in het ordersysteem. Vul onderstaand contactformulier in en wij gaan dit direct voor je nakijken.
Wanneer je als gast besteld kunnen wij geen Kartel Coins koppelen. Het spaarsysteem moet gekoppeld worden aan een persoon. Wanneer je een account aanmaakt is dit probleem opgelost en spaar je bij je volgende order direct mee.
Geldt het spaarsysteem op alle producten?
Jazeker, bij elke order worden je punten automatisch bijgeschreven. Het maakt dus niet uit of je producten uit de aanbieding besteld!
Ik probeer mijn gespaarde Kartel Coins in te wisselen, maar het lukt niet.
Kartel Coins zijn niet inwisselbaar op actieproducten en Kartelpacks. Wellicht heb je één van deze producten in je winkelwagentje staan? Is dit niet het geval dan vragen wij je om contact met ons op te nemen via onderstaand contactformulier of via whatsapp.
Kartel Coins zijn niet inwisselbaar in combinatie met een reguliere kortingscode.